sábado, 18 de abril de 2015

Dia 22: Camí d'Osaka a casa (16/04/2015)


Estic a l’aeroport de Frankfurt. Quina diferència!! Aquí tot és molt brut (si ho comparem amb Japó, és simplement horrible jajaja :P), i la gent molt diferent... =( Vull tornar al Japó!!

Aquest matí he vist a tota la família excepte l’avi (ja m’hi vaig acomiadar) i el germà (que feia dies que s’havia anat a Nagoya). M’ha costat deixar la casa, no vull tornar a Barna... Tot i que pensar en la família i el Teddy em dóna forces per poder continuar. Ha sigut per bastant el millor viatge que he fet mai. He estat en 16 països, però cap d’ells com el Japó. Han sigut unes setmanes perfectes, un viatge de 10. Però encara que m’ho hagi passat tant bé allà i sempre tingués coses a fer, també trobo a faltar a la família i tinc ganes de veure’ls. 

No he dormit gens al final jajajaja M’he “llevat” i m’he trobat a la Yui esmorzant, esmorzant!! O.O a les 05:30 al·lucinant... M’he dutxat, he tancat la maleta, els he deixat la carta sense que s’adonessin sobre de la taula del menjador, i hem marxat.

El pare ha marxat a les 05:30 així que m’he acomiadat d’ell. I quan la Yui i jo hem marxat m’he acomiadat de la Ai i l’àvia. La mare ens ha acompanyat a l’estació amb la bicicleta portant la meva bossa petita.

M’he acomiadat d’ella i la Yui i jo hem fet camí cap a l’estació d’autobusos.
El meu marxava a les 06:50h. Ufff, què dur... Com sempre que ens acomiadem, ens hem posat a plorar =’( No ho podem evitar, som molt amigues i costa separar-se... Molt... Aquest cop passaran mínim 2 anys abans que podem tornar-nos a veure =( Però ahir ella em va deixar una bossa (que vaig portar com a bossa petita) perquè pogués portar el sake i tot lo de més pes a la maleta sense pagar de més, així que és una excusa per ella per tornar a Barcelona =D
La trobaré molt, molt, molt, moltíssim a faltar.

Us deixo que embarquem cap a Barna (arribo a les 19:30), actualitzaré tot el que queda quan arribi, aquí les fotografies no es carreguen tampoc =(...    

          

No hay comentarios:

Publicar un comentario