lunes, 6 de abril de 2015

Dia 11: Nara&Osaka (05/04/2015)


Bon dia! 

Aquí són les 09:30 del día 6 i us escric des de l'hostal esmorzant a l'habitació un dorayaki que em vaig comprar ahir a Nara (és el lloc del Japó on són més típics). I està molt bo, la veritat^^ Diferent del que em vaig menjar un dels primers dies, molt més natural.


Ahir vem passar un dia genial. Em vaig quedar fent el ronso una mica a l'habitació pel matí jajajaja mentre que feia una rentadora. Vaig sortir que serien les 12, volia prendre'm el dia amb calma. Amb la Yui i la Ai m'hi vaig trobar a l'estació de Nara a les 13:20h. 

Abans de sortir, però, una anècdota interessant. Resulta que aquí (per lo normal) els asiàtics i un noi nordeuropeu i jo som els primers en sortir d'aquí. I després venen tots els altres europeus (i això que la majoria estan aquí només 2-3 nits, no sé què volen veure en aquest temps si s'aixequen tan tard). Doncs ahir em vaig voler dutxar a les 11, i la dona japonesa estava fent neteja pel que no em va deixar dutxar-me o.o I em vaig començar a apurar perquè entre que aquí la humitat és molt diferent i fa que el meu cabell estigui tot el dia arrisat i se m'engreixi un munt (l'haig de rentar cada dia!!! o.o A Barna es cada 2 dies o.o), i que encara em quedaven restes de cabell negre del dia anterior… Necessitava la dutxa sí o sí. Total, que la noia em ve com al cap de mitja hora i em salta: "speedo speedo 5 shower". O sigui que finalment em va deixar entrar, però ja m'ho podia haver dit abans. Doncs crec que vaig fer el record de me vida, perquè efectivament, vaig trigar 5 minuts en dutxar-me el cos i el cap jajajaja
La cosa és que surto de la dutxa jajajaja i adivineu amb qui em trobo. Amb en Daniel que volia dutxar-se també jajajaja la noia li ha dit que ni parlar-ne, que s'esperés xDDD Ens vem riure una estona. I això que ell és alemany, estrany que surti tan tard, oi?? 


Nara és coneguda per ser la primera capital del Japó, i com molts altres llocs que he visitat aquí, té molts "world heritage". Hi ha molta cosa per veure, i als fòrums sempre havia llegit que et podies passar la tira d'hores per veure-ho tot. Així que jo vaig preferir anar al gra. Què volia veure de Nara? Doncs els cèrvols i el gran Buda. I això vem fer. Per la Yui també va ser sorprenent perquè l'últim cop que havia estat a Nara era feia 10 anys, i no s'enrecordava de molt. La Ai, pobreta, té por dels cèrvols! :s

Us deixo fotografies que segur que representen millor el que vem veure ahir =D

(Són les 16:25, sorry abans ho he hagut de deixar, una de les dues dutxes que tenim estava lliure, i aquí qui no corre vola):




Templo Todaiji:



Aquestes fotografies les poso perquè són molt bones. Aquest forat és dins del temple i diuen que si passes a través d'ell tindràs sort. Com que s'ha de provar tot aquí estava jo :P






jajajaja Em pensava que no ho aconseguia!! És per gent molt prima!

I aquí teniu la Yui jajajaja sembla la nena de "The Ring" jajajajaja:







Els cèrvols em perseguien per tot arreu!! un em va mossegar i alguns m'emputxaven jajajaja (normal, amb 3 paquets de galetes a la motxilla….) però m'ho vaig passar booooomba! =D



Després vem berenar:




I cap a Osaka a sopar shabu shabu!!! *o* De moment, el millor que he menjat al Japó. Ho vem menjar el meu primer dia a Kyoto, i ho he intentat de nou, però no em deixen perquè és per compartir i jo vaig sola =( Així que vaig aprofitar ahir! :P L'altre cosa que em queda per menjar és el peix globus ^^ 


Sabeu que una característica meva natural és que no m'agrada l'alcohol, no?? I que si em demando alguna cosa és malibu amb pinya…. Doncs bé, he descobert que M'ENCANTA el sake per noies *o* És…… omg jajajajaja Boníssim. Però bo de veritat, tant que quan estigui a l'aeroport em compraré un parell d'ampolles per portar-les a casa. És diferent del sake normal. Aquest és amb bombolletes (i això que a mi el gas tampoc m'agrada) i passa súper bé. Moooolt bo^^  


Vaig fer la tira de fotos, però triguen una eternitat a carregar-se (Ara són quasi les 19 i aniré a Potoncho i Gion a donar una volta), així que no en poso més. Quan torni faré el post d'avui! 








   



No hay comentarios:

Publicar un comentario