sábado, 4 de abril de 2015

Dia 10: Kyoto (04/04/2015)

Bueno bueno bueno!! Tinc el cos destrossat, no puc amb la meva ànima. I m'he dormit al bus quan tornava cap a l'estació de Kyoto o.o Ja semblo japonesa i tot! jajajaja :P M'ha despertat un senyor molt amable que m'ha indicat que ja havíem de baixar ^^ Però ha sigut un dels millors dies de la meva vidaaaa!!! *o*

Comencem. Avui em vestia de Maiko (pels interessats, és un dels millors llocs on fer-ho a Kyoto: www.maiko-henshin.com).

Ho vaig reservar farà com 6 mesos aproximadament, a la primavera i a la tardor com no ho facis així et quedes sense lloc :/ 

Tenia hora a les 09:00 del matí, i he sortit de l'hostal amb molt de temps. Doncs he arribat tard u.u'' 5 minuts tard. Resulta que primer a l'estació no sé si he hagut d'esperar-me 2 o 3 autobusos per poder pujar (ja es perd temps) i després tenen dues tendes! o.o I adivineu on he anat a parar, oi?? jajajaja sííí visca les equivocacions. Afortunadament les tendes estan molt aprop l'una de l'altre i la noia m'ha indicat com anar. Així que he començat a córrer jajajaja Sort la meva que hi havia un parell de noies de Bali amb les que després he parlat que estaven escollint el seu plan (tu fas la reserva però el mateix dia pots modificar coses i no pagues fins el final). Ufff jajajaja quina sort. Arribar tard a alguna cita al Japó és un crim aquí xD.

He fet el papereig i… som-hi! El meu plan incloïa això (ha durat unes 5 hores en total):
  • Maquillatge, perruca, kimono
  • 6 posis al seu estudi
  • 2 posis al jardí japonès
  • 2 posis a la sala de la cerimònia del te
  • 30 posis a l'aire lliure
  • 40 minuts de caminar lliurement per Kyoto
  • 20 minuts de rickshaw (em portava un noi amb un carro)
  • Un CD amb totes les fotografies
  • 2 àlbums de fotos: un de l'exterior i l'altre de l'interior
He de dir que per exemple la perruca porta part del meu cabell. M'he l'han tenyit de negre i la primera part, és a dir, la del serrell i les dels dos costats, és meva. Lo altre és perruca. He decidit fer-m'ho així perquè queda més natural^^

Si els altres dies m'he sentit com una princesa (el primer dia a Kyoto amb la Shiho i la Yui portant kimono i ahir a l'espectacle de Maikos), avui m'he sentit com una autèntica reina. Avui era jo la protagonista. Potser estem parlant de 100 i pico persones que s'han acostat a fer-me fotos quan passejava *o* ha sigut increïble. Especialment els nois taiwanesos i indonesos i les noies japoneses i nord europees. Per lo normal sóc tímida, però avui he posat la tira de vegades sense cap problema^^ 

Aquestes fotografíes estan fetes sobre les fotos de veritat, ok? Per tant és possible que la qualitat no sigui la millor. Però aquí teniu part de les que m'han fet =D








Si us fixeu hi ha dos kimonos. És per partir-se de riure, sabeu què m'ha passat? Quina vergonya :S Després m'he rigut de la situació però al principi… Resulta que el primer kimono que m'he posat ha sigut el blau fosc. I enmig de la sessió de fotos ve una de les noies que treballa allà dient que una altra noia assegurava que el kimono que havia triat era el que jo portava ^^'' Total que m'he l'he hagut de canviar. El que passa és que posen tots els kimonos al mateix lloc quan les noies els triem, i clar hi ha tant de sembants que l'únic que recordava era el color xDDD Però hi havia molts blaus :O I he agafat el de la noia ^^'' jajajajaja vaja situació. Total que m'han fet triar de nou i he agafat aquest blavós-lilós més clar. Però en part he tingut sort, no moltes tenen l'oportunitat de portar dos kimonos el mateix dia! =D 

Us poso una foto que m'han fet uns nois tailandesos si no m'enrecordo malament:


I fotos amb el carro^^


El noi és súper divertit. Parla castellà!! I paraules en català!!! *o* Sugooooi!! El primer japonès que em trobo que parla algo que no sigui anglès (en aquesta zona tan turística et pots trobar als estudis i voltants gent que el parli ue!). El castellà l'ha après en 3 mesos i el català es veu que té un amic de Barna =D





Entre tot s'han fet les 14:30, i he decidit anar a visitar el temple Ginkakuji (o temple de plata), perquè aquí a les 16-17 la gran majoria de temples tanquen. I m'ha anat d'un pèl poder entrar-hi, no sé a quina escala fan els mapes turístics aquí, però semblava que hagués d'haver només com 5 parades en bus i m'he passat 1 hora o.o

Temple Ginkakuji:


I el famós camí de la filosofia que se li diu, és un canal amb cirerers a tots dues bandes i que al voltant d'aquest camí et trobes la tira de temples =) He vist cirerers en tot el seu esplendor, alguns que ja es cauen (pluja de pètals *o*), altres que s'han caigut tots i altres que ja van tan avançats que en comptes d'estar verdes les fulles ja són marrons xDD Una combinació interessant^^



I estava que no podia més, de fet no puc més jajajaja costa molt seguir el ritme als japonesos la veritat… He dormit quasi tot el viatge cap a l'estació de Kyoto a la tornada. He sopat a la mateixa estació (ahir un noi que em va ajudar a agafar un bus correcte me'l va recomenar), en un restaurant de Japanese cuisine. Tot molt bo, i caret. Però m'he agafat dels més barats =) Molt bo tot, us poso el plat aquí:


Quasi m'agafa amb un dels trossos de sushi xD Hi havia massa wasabi a dins i no m'he enrecordat de mirar-ho prèviament jajajaja :P 



Quan he arribat a l'hostal (tenia skype amb la family que estan junts avui dinant pel cumple del meu tiet ^^) m'he trobat amb el Nick de nou, i he conegut en Daniel, un alemany^^ Així que m'he posat a practicar el meu alemany amb ell. 
Ens hem fet una foto que també està penjada (o la penjaran) al fb de l'hostal:






I aquest ha sigut el meu dia ^^ Demà a Nara amb els cèrvols uiiii Nanit nois que estic esgotada! ;)


  










No hay comentarios:

Publicar un comentario