viernes, 3 de abril de 2015

Dia 8: Kyoto (02/04/2015)


Uoles!! =D

Ara sí jejeje Avui tenia planejat anar al temple Kinkakuji (més conegut com a daurat), el temple Ryoanji (el de les pedres), el Castell Nijojo i finalment visitar el Fushimi Inari Shrine (els toris vermells famosos). He fet les dues primeres més un parc ple de cirerers que m'he trobat de casualitat quan el google maps no em funcionava i intentava trobar el segon temple esmenat sense èxit.

Aquí teniu el temple daurat! =D




Preciós, eh? =) Apart de les estructures que estan molt bé, Japó diria que destaca pels grans jardins que té. Són genials! =D

Quan he sortit he volgut anar al temple de les pedres com li dic jo, que figurava que estava a 1 km. de distància caminant d'aquest. Però… o no ho he sabut trobat o ni idea. El google maps no em funcionava bé, i cada vegada que preguntava em portaven en direccions diferents xDDD

Quan he parlat amb la Yui m'ha comentat que a partir de demà plourà bastants dies així que era millor que aprofités avui per veure els últims cirerers. I he volgut anar al temple de plata i el camí de la filosofia, famós per les sakura. Però de camí m'he trobat això: 





He parat a dinar aquí sota els abres de sakura^^ No sé què he menjat jajaja però estava bo. 


Finalment he decidit que com havia vist aquest lloc ple de sakura i l'havia disfrutat molt, no calia canviar de plans. A més ja que estava en aquella zona volia veure l'altre temple sí o sí. 

I per fiii l'he trobat jajajaja ha costat lo seu però la recompensa ha valgut la pena. A més!! M'he trobat amb els primers espanyols durant el viatge, una parella de Madrid molt maca i hem estat xerrant durant bastanta estona. 

Aquí teniu les fotos^^: 





Després ja he tornat cap a l'estació, eren sobre les 17h i aquí a aquesta hora les temples estan ja tancats. He sopat ramen (no és dels millors que he provat per això, i he tornat cap a l'hostal. 





No hay comentarios:

Publicar un comentario