viernes, 17 de abril de 2015

Dia 19: Nikko (13/04/2015)


Nikko! =D Els tres monos, les cascades... Ho esperava amb moltes ganes^^

Vaig anar amb en Jordi, Gerard i Enric. Ens vam trobar sobre les 10:20 del matí a l’estació, i vam començar a fer camí.

Al principi va començar a ploure una mica, però després.... buaa! Quin fred!! Quanta pluja!! Però si fins i tot la muntanya estava nevada o.o Gràcies Enric per haver-me deixat els guants! No em sentia les mans, quin horror!!

Aquell dia vaig poder comprovar que el Jordi és un expert en temples. Encara que ell digui que s’ho havia llegit abans d’anar, igualment jo ho he fet amb molts llocs, i no m’enrecordo mai dels noms ni re jaja Vaja crack! =D

Vam visitar la zona dels temples (hi ha molts junts).

I en un d’ells estaven fent una espècie de cerimònia (eren budistes, jo crec que feien meditació, però la veritat, no ho teníem gens clar).

Hi havia també un temple molt interessant on si picaves amb uns pals al voltant de la zona només senties el soroll. En canvi, quan picaves on hi ha just a sobre al sostre el cap d’un drac ressonava. Ens va fer gràcia com el monjo deia “cascabel” durant la seva explicació. Ens va veure cara d’espanyols xdddd   


Algunes fotos de Nikko:











El millor moment del dia per mi va ser el dinar, sens dubte. O millor dit, tot just havent acabat. Quin riure mare meva, se’m saltaven les llàgrimes!

Cadascun va demanar lo seu, i després vam demanar postre.... El postre consistia en això:




A sota de tot hi havia un pastís bastant dolent la veritat xDDD Les maduixes molt bones per això jejeje

A més, per més estrany que sigui aquí al Japó, el lavabo estava ufff millor no tocar ni la porta amb les mans xDD

I va arribar la diversió. Teníem planificat el dia de la següent manera: pel matí temples i per la tarda la cascada més famosa del Japó i tornada cap al tren (ells havien d’agafar-lo com a màxim a les 17:30 o així, era l’últim. Jo vaig marxar a la mateixa hora més o menys, però amb JR.

Doncs ens disposàvem a sortir del restaurant (havíem pagat, després de deslliurar-me de com... 15 monedes (?) de 10 cèntims cadascuna jajajaja no sé què va pensar la dona, de debò xDD Ni tan sols la vaig mirar, estava més interessada en deslliurar-me de les monedes petites i les buscava amb molt interès xDD), quan de sobte ens adonem de que el bus que suposadament havíem d’agafar acabava de marxar xD I ens havíem d’esperar com 20 minuts... Amb la que queia... (de fet durant el camí per Nikko estàvem convençuts de que algun agafaria algun refredat). Ue! Intel·ligents que som. Doncs resulta que vam agafar i vam dir: “som joves, som occidentals, i estem “perduts” per Nikko. Anem a treure tots els mapes que tinguem sobre la taula i fem veure que busquem algun punt específic”.

Jajajajaja no podia parar de riure’m. Una de les dones ens mirava amb una cara... uff... jajajaja Va ser boníssim, no, el següent. Encara em ric quan recordo l’escena =D l’Enric i en Gerard es van posar a jugar al tres en ratlla amb els números dels horaris de les estacions xDDD

És que de veritat, una mica de pluja no està malament (m’encanta l’olor i l’ambient realment). Però una cosa és una miqueta i l’altre que quedis mullada completament. A l’Enric la butxaca petita de la bossa semblava que hi tingués un llac. Una passada...

Aquí teniu la foto mítica de l’estona:






Finalment quan ja s’acostava l’hora vam decidir marxar xddd per partir-se.


La cascada és una passada *o*  Al principi costava veure-la per la boira que hi havia, però al final vam agafar l’ascensor per veure-la millor, i és preciosa!!











I tornada cap a casa. Em va agradar molt compartir dos dies amb vosaltres nois! =D Hem de quedar per Barna algun dia^^

Per desgràcia estona després que arribés a casa, mentre feia deures de fiscalitat, com no xd (ei!! Em vaig endur l’ordinador a Nikko i tot per anar avançant al shinkasen durant el camí TT), em va arribar una notificació :O

S’anul·lava l’excursió als 5 llacs, bosc famós on les brúixoles deixen de funcionar, coves de gel... En fi... no podia anar al Mt. Fuji =( M’ho vaig prendre bastant malament. Li vaig escriure al guia un mail dient-li que havia plogut quasi cada dia al Japó i que no per això anul·lava les coses planejades. És a dir, no va ser per ell, sinó pels altres turistes, tots menys una noia i jo van anul·lar-ho =( Però jo.. la gent és molt fifi...  
Vaig enviar mails a més companyies, però una a una van fer el mateix camí. Hi havia molta pluja i llocs inundats...

Em vaig desil.lusionar molt, la veritat... Però és el que hi havia. Vaig estar mirant-me la zona millor per poder anar jo sola, però quan va tornar la Miki vam estar parlant i em va aconsellar no anar-hi... =( I ella que és sempre tan positiva, la veritat és que va tenir raó, això pot ser perfectament una excusa per tornar al Japó =D

Així que vaig canviar els plans, m’anava a quedar a Tokyo^^











No hay comentarios:

Publicar un comentario