jueves, 2 de abril de 2015

Dia 7: Kyoto (01/04/2015)


Bona nit a tothom! =) (o tarda per vosaltres)

Avui és dia 2, però us explicaré també què vaig fer ahir, que vaig arribar tan esgotada que no tenia ganes d'escriure res. També he de dir que no va ser un dia gens productiu si el comparem amb altres anteriors, però per una altra banda el matí va ser simplement perfecte.

Ens vam llevar a les 5 del matí per anar a resar. Bueno lo de resar era a les 06:30 però en Nobu ens explicava més cosetes sobre Koyasan i uns quants estàvem interessats. 

Quan vam anar a la cerimònia per resar va ser impressionant. Els monjos feien la seva i després cap al final nosaltres vem poder participar fent una espècie de ritual en el qual ens agenollàvem davant d'un coixí (per cert tinc els genolls plens de morats, això és increïble), ens inclinàvem, agafàvem una espècie de grans i els posàvem per sobre d'un lloc on hi havia cremat "incienso", ens tornàvem a inclinar i ens aixecàvem. Em va agradar molt veure'ls en acció^^ 




Tot seguit vam anar al ritual del foc anomenat Goma Fire Ritual, que consistia en cremar amb diferents espècies i coses unes fustes. El dia anterior podíem triar escriure un desig en una fusta i donar-lo al priest perquè el cremés. Jo el vaig omplir però se'm va oblidar donar-lo abans de les 21pm a recepció ^^'' Així que simplement al fer el check out li vaig donar a un altre monjo jove perquè el cremessin avui pel matí (2/4/15). Mireu que xulo va ser:




Finalment a les 10h vaig fer el check out, i vaig tornar al cementiri jijijiji És que és preciós sincerament. 



Però es va posar a ploure aiguaneu =( Així que vaig deixar Koyasan. Vaig sortir a les 11:10 d'allà i vaig arribar a Kyoto a les 14:30. Com a anècdota, diré que quan em vaig baixar del limited express no sabia com anar cap a Osaka (com que ho posen en kanji no m'entero. Si estigués en hiragana cap problema), i mentre que preguntava a una treballadora un noi em va sentir i al dir-li que volia anar a Osaka em va agafar la maleta (però tal qual) i em va dir que el seguís x'DDD Li vaig dir que pesava molt, i afortunadament apart dels meus amics aquí, en Nobu i ara el noi de l'hostal, és el que  més he vist que parlava millor l'anglès. Aviam, parlava en plan: I man you girl I strong (per portar-me la maleta, per exemple). Però perfecte^^ Total que em va comprar els tickets, em va portar a Osaka i em va acompanyar fins la línia de tren correcte per anar cap a Kyoto =D Molt mono. Em va explicar pel camí que aquí no tenia oportunitat de practicar l'anglès i que per això estava content de que jo hagués necessitat ajuda jeje =) Molt amable, realment. Aquí hi ha gent molt bona, tot i que com em va indicar no me'n puc fiar al 100% i sempre haig d'anar amb compte, tot i que pensa que no em passarà res durant el meu viatge. És més precaució que una altra cosa.

Ara m'allotjo al Tomato GuestHouse Hostel. Quan vaig arribar vaig dutxar-me, vaig tornar a l'estació de Kyoto a sopar alguna cosa i me'n vaig anar a dormir. 

  



    

No hay comentarios:

Publicar un comentario