viernes, 3 de abril de 2015

Dia 9: Kyoto (03/04/2015)


Bona nit! 

Avui m'he dormit! o.o Crec que he apagat l'alarma perquè tenia el mòbil a sobre, però ni em dec haver enterat jajajaja sort que a Kyoto estaré uns dies més, pel que en principi no m'hauria de preocupar jajajaja 

Gràcies a la meva tremenda actuació del matí (sortia de l'hostal a les 10:30. Sí, MOLT tard, aquí si no surts sobre les 07:30 com a mooolt ja fas tard a tot xD), m'he topat amb en Nick a l'entrada, un noi estadounidens de 32 anys. El pobre estava esperant aviam si el noi de recepció li trobava algun lloc per passar la nit perquè no havia reservat res per aquesta nit ni la següent o.O (un error terrible, aquí no anava a trobar res i menys en aquesta època. Les vaig pasar jo canutes per trobar aquest hostal perquè va ser la última cosa que vaig reservar. I els nois que em vaig trobar ahir de Madrid per exemple van començar a buscar fa 1 mes. Fa 1 mes! o.O I evidentment res a 60 km. al voltant. I estan a Kobe, venen a Kyoto amb el tren ràpid. Afortunadament pel Nick els de l'hostal l'ha ofert quedar-se aquí si anava a una habitació compartida en un llit al terra… Ho ha agafat, no m'estranya, està tot ocupadíssim durant el hanami.

Total, que hem decidit anar junts a visitar el castell Nijojo. Ha sigut agradable poder parlar amb anglès tranquilament amb algú que també viatja sol. Aquests últims dies he estat bé sola perquè podia fer el que volia quan volia, però això també ho necessitava en part =) 

Aquest és el castell per fora (per dins no es poden fer fotografies xD No ho entenc, s'hauria de poder sense flash, no?:



Amb en Nick, és súper macu!! ^^ Demà diem d'anar a fer alguna cosa per la tarda o com a mínim anar a sopar a algun lloc xulo =D (és que demà tinc el matí ocupat, em vesteixo de maiko!!!! *o*)




Sip, un dia bastant plujós, però diuen que estarà així durant una setmana aproximadament, així que…

Per dins, per si ho voleu saber, hi havia pintures en habitacions típiques japoneses, molt xulo tot, però llàstima de les fotografies =( 


En acabar hem anat a dinar, i per anar-hi ha sigut literalment del pal "anem al metro en qualsevol direcció i baixem-nos a la segona parada, aviam què trobem" jajajajaja I hem anat a parar a un restaurant "de la iaia" x'D Estaven l'àvia, la mare i el fill. Hi havia un parell de conmensals més. Hem dinat bé, però em començo a fartar bastant de l'arròs, què voleu que us digui… jajajajaja :P 


I ens hem separat. Ell ha tornat a l'hostal, i jo tenia cita al Gion-kobu Kaburenjyo Theater, per fer una de les coses que sens dubte em feien més il.lusió d'aquest viatge i que quan em van confirmar lloc no vaig poder evitar saltar d'alegria =D (costa bastant trobar lloc, de nou el hanami ho fa difícil). 

Aquest és el teatre:



Per fora



Els jardins


La meva entrada incloïa poder prendre te verd mentres una maiko/geiko (en el meu cas han sigut dues maikos) feien la cerimònia. He flipat. Literalment. Quina passadaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Les tenia a com 4 metres de mi *o* Wow, wow i wooooow!!!!! =D =D =D =D




Increïble, he disfrutat com una nena petita, de debó. Ha sigut una experiència ufff indescriptible. I això que hauran sigut com… 10-15 minuts?? Pensar que m'agrada el món de les maiko i geiko des que tinc 13 anys això és… wow, un somni fet realitat per mi =') (de fer per aquí va venir que m'agradés el Japó, a mi el manga no m'agrada jeje ho sé, estrany, però és així, m'agrada la seva cultura en si). 


I m'he dirigit al teatre a veure l'espectacle. Estaven prohibits les càmeres, vídeos, telèfons… I ho tenien ben vigilat. Ho sento, no m'he atrevit a treure res, el Japó és un país que castiga fortament la desobedència, i no m'he arriscat ='( El dia que volava cap aquí, sabeu que us fan omplir un paper preguntan-te coses? Doncs portava amagat pernil a la maleta del bo per la família de la Yui xD És de cachondeo, i em va agafar tal cosa que a l'últim moment vaig decidir declarar el pernil. Hi havia un límit de diners pel que vaig posar que tenien un valor de mercat de 10 o 15 euros més o menys (cosa totalment mentida per una altra part, però bueno xDD tot fos perquè el pernil arribés bé). Gràcies a que ho vaig declarar em van deixar passar, a altres persones els obrien les maletes. Cosa que trobaben rara cosa que se la quedaven. Ufff

L'espectacle no té paraules per descriure'l. M'ha arribat al cor, ballen tan bé, canten tan bé, actuen tan bé… Ha sigut exactament com m'ho esperava. I m'ha agradat moltíssim. Els kimonos estaven súper ben elaborats, realment feien goig (els fan a mà i triguen 6 mesos a acabar-los). Hi havia de tot: maiko i geiko, apart de la orquestra (formada per geikos en la seva majoria retirades i les maiko més joves). ESPECTACULAR. Només ha hagut una escena que no he entès gaire i que anava d'una aranya o.o jajajajaja però per la resta… WOW. 

Us puc ensenyar fotos per dins del teatre això sí:




I ja eren les 18 així que he decidit anar a sopar (tenia molta gana jejeje). De nou he caminat sense destí. Però m'han vingut ganes de tornar al Nishiki Market, i finalment m'he dirigit cap allà. Amb la mala sort que ja estava tancat jajajaja així que he tornat a caminar simplement a buscar algun lloc. He sopat udon amb no sé què (tu només senyales el plat i au jajajajaja). 

De camí he fet algunes fotos:



I el meu dia ha acabat =) Demà una altre de les coses que em fan més il.lusió: EM VESTIRÉ DE MAIKO!!!!! =D Aviam què tal!! ^^ I ara el llit m'espera que demà madrugo bastant. Naniiiiit











    

No hay comentarios:

Publicar un comentario