viernes, 17 de abril de 2015

Dia 17: Tokyo (11/04/2015)


Nota*: Això ho escric des del Shinkasen cap a Shin-Osaka des de Tokyo, aquests dies han sigut esgotadors realment, arribant molt tard a casa i aixecant-me aviat, i entre les hores en les que estava sense connexió, i que estava cansada no he actualitzat. També aviso de que ja no tinc connexió L Així que suposo que fins que no arribi a Barna (o potser a l’aeroport de Frankfurt) no ho penjaré...



Com que només tenia dissabte per “acabar de visitar” Tokyo (diumenge quedava amb la Kotono i la Ayako i ja teníem el dia planejat, anàvem a Ueno, Asakusa i a l’Skytree), vaig decidir passar-me per Akihabara, el racó friki de la capital. S’havia de veure sí o sí encara que a mi això del manga doncs... com que no jajaja :D
A més, li vaig dir al meu germà que li compraria alguna cosa de Dragon Ball si no era molt cara perquè m’ho va demanar. 

Unes fotos de la zona (principalment els carrers del barri elèctric):











Em vaig endur la sorpresa de la meva vida. Mireu què vaig trobar!!! *o*



No m’ho podia creure, aquí encara tenen dels antics! De petita em van marcar molt, moltíssim. M’enrecordo que els pares de la Bàrbara i els meus ens van encarregar un parell des de França, i apart de que va trigar la tira i mitja (hi havia temps d’espera) el meu va arribar defectuós :’( Quina desil·lusió... M’ho vaig prendre malament, i com que m’agradava tant vaig conserva-lo^^Ara el tinc a l’habitació on estan tots els altres peluixos =D

Vaig passar-me allà gran part del dia. M’havien dit que a l’edifici LAOX hi havia una de les poques tendes on venien didals de souvenir (m’anava a tornar boja de veritat T______T). Doncs no, NO venen didals. No aneu allà xdd Pel que em van explicar, fa anys que els van retirar perquè ningú els comprava. Uffff m’anava a agafar. Necessitava el didal pel Pedro i la Conchi com fos. Aquell dia li vaig enviar un missatge a me mare explicant-li que em rendia, que era impossible trobar-lo =( Em sabia molt de greu, però era el que hi havia. Portava tot el viatge buscant i buscant i res...

La zona d’Akihabara és perfecte per tots aquells manetes i informàtics que vulguin muntar cosetes (robots, ordinadors...).

Aquesta foto li dedico al meu pare (es dedica al sector) :P




Allà vaig dinar a un lloc estrany. Vaig entrar i no quedaven taules lliures, així que vaig fer una reverència i el gest d’anar-me’n. Però el cambrer em va fer que no, que em quedés. I em vaig assentar a una taula amb dos nois més o.O Pel que es veu és normal, ells tampoc es coneixien. Però a Barna aquestes coses no passen jajajaja Moooolt estrany tot plegat ^^’’
Vaig dinar bé per això :P (croquetes japoneses, m’agraden massa jajaja =D)

I després vaig estar voltant una mica més (hi havia coses molt curioses i com diria el meu germà “futuristes”). Vaig gaudir especialment veient els espectacles amb els robots petits i mitjans. No es podien fer fotografies, però va estar molt bé^^

Ja que estava en un lloc d’aquestes característiques tan particulars, em vaig comprar aquest pollet:



Hi ha un lloc on es veu que pots jugar a jocs dels anys 80’ i 90’, però no el vaig trobar =( Llàstima, hagués entrat jejeje



Una altra de les coses que volia fer era sopar en un restaurant on tu mateix has de pescar el teu menjar =D Així que veient que hi havia un a Shinjuku, em vaig dirigir cap allà.

Per la nit havia quedat per anar al karaoke amb el Jordi i els seus amics, el Gerard i l’Enric. Però finalment es van unir també al sopar^^ Recomano que si aneu feu reserva, vam haver d’esperar com 1 hora aproximadament.

Em van caure súper bé, uns nois molt divertits =D Al sopar ens vem riure bastant. Entre que ja ens vèieu al quatre intentant pescar (patèticament jajajaja :D Els peixos estan entrenats!), i després de quant, 45 minuts o així?? l’Enric va pescar un peix, oleee!!! ^^ Els altres els va pescar una de les cambreres jajajaja (però sssshhhhhh). 

Ens vam fer un bon banquet jajajaja =DDD










Al mateix edifici hi havia un karaoke (igual que a Barna et trobes papereres a cada cantonada i aquí no, al Japó et trobes karaokes cada dos carrers), i vam anar.

Música heavy, my chemical romance, disney, etc. Ens ho vam passar bomba!! =D Vam estar 1 hora i mitja




Mireu aquest cartell que original :P



I després de pressa i corrents a agafar tren jajaja Vaig arribar a casa sobre les 12 i pico.


No hay comentarios:

Publicar un comentario