jueves, 9 de abril de 2015

Dia 15: De Kyoto a Tokyo (09/04/2015)


M'he llevat que m'ha costat la tira. Quina pena =(((( No volia deixar Kyoto. M'ha encantat, és una ciutat de 10! L'altre dia la Caroline em deia que aquesta és la seva ciutat preferida, i jo li vaig dir que encara no ho tenia decidit. Doncs crec que sí, tot i no haver vist Tokyo gairebé, uff per mi Kyoto és el millor lloc. Hi podria viure perfectament. Es que és simplement perfecte. M'agrada moltíssim i no volia marxar. He retrassat el check out expressament i tot xDD He vist en Taku, un dels nois de recepció, per últim cop (em pensava que no el veuria més!! Quina alegriaa!! =D), i li he donat un detall de Barna en agraïment per tots aquests dies (hem xerrat bastant, i és un noi molt trempat, que parla anglès! jajaja El trobaré molt a faltar. Però m'ha dit que la pròxima vegada que vagi a kyoto em pot llogar una habitació del seu pis fent couchsourfing. Què macu^^). Un got d'aquests petits, pel sake jeje.

I res, he anat cap a l'estació, he comprat el meu primer obento =):


I cap a Tokyo ^^

Crec que serà una experiència molt diferent, ja que estic utilitzant Airbnb, em quedo fins el dia 15 a casa d'una japonesa que es diu Miki i que viu a Shibuya (afortunadament a una part prou apartada i és bastant tranquileta^^). 

Ara estic a casa soleta, encara no l'he vist a ella (està treballant encara, i això que aquí són les 22:00). He seguit les seves instruccions per arribar a la casa des de l'estació de Tokyo i tot ha anat genial. 

La primera cosa que he notat quan he arribat a la capital és que a Tokyo la gent sí que parla anglès, no tots, però els que el parlen ho fan força bé. Tot està indicat amb el mateix idioma, i la gent et pot ajudar més fácilment. A més, el sistema de transport sembla més fácil que no pas a Osaka (que és un verdader follon) i a Kyoto (on has de combinar bus, metro i caminar per arribar las llocs). He estat a l'estació de Shinjuku, i serà tot lo gran que vulgueu, però tot es troba amb molta facilitat. M'ho esperava diferent, sembla masa internacional. Però bueno, aviam què em deparen els següents dies^^. 

Aquest és el meu barri:



Com veieu, és Shibuya, però una zona tranquila. Per anar a l'estació de Shibuya (Hachikooo *o*) he d'agafar el bus jejeje Suposo que estarà a una parada o així…

I aquesta és la meva habitació ^^ Petiteta (el pis és enano jejeje), però molt acollidora =D 


He donar una volta per aquí i he sopar una homemade pizza a un bar prop d'aquí. Moooolt bona^^ (de patates i blat de moro):



I ara sóc aquí escrivint mentres espero la Miki que arribi de treballar, vull saludar-la =D Organitzaré una mica les coses de mentres. 


Naniiiit!!!

    



No hay comentarios:

Publicar un comentario