martes, 31 de marzo de 2015

Dia 3: Kyoto (28/03/2015)


He pogut conèixer l'àvia de la família. Quina dona més encantadora! =D Li encanta parlar amb mi encara que no ens entenem gaire =) M'ha explicat que li agrada molt viatjar i que ha estat visitant Espanya. Els avis són budistes, i a la casa hi ha moltes coses relacionades amb aquesta religió. Ella és professora de cerimònia del te. Ell com a hobby pinta (i mare meva com ho fa! *o* És molt kawaiii):


Ahir la mare em va preguntar què volia esmorzar, així que li vaig demanar si era possible que em fes alguna cosa típica d'aquí que no costés gaire de fer. El resultat és aquest (perquè veieu com són de cuidadosos en aquesta cultura amb tot el que fan ^^):


La veritat és que no m'ho esperava pas. Li he agraït un munt. A més, estava boníssim!! Oishiiii

Avui havíem quedat amb la Shiho per passar el dia. La Shiho és una amiga de la infància de la Yui que la va acompanyar la segona vegada que va venir a Barcelona. Així que la meva família les va portar a La Fonda del Port Olímpic a dinar paella (es veu que quan preguntes als japonesos què saben d'Espanya et contesten Sagrada Família, Barça i Paella. Curiós, si més no). També va coincidir amb el meu cumple així que va venir a la festa^^. 


Hem passat el dia a Kyoto. Primer hem anat a un estudi d'aquests on alquiles un kimono (regal de la família de la Yui) i et fan el cabell (però sense adornar-lo). Què complicat ha sigut triar-ne un! Però he quedat molt contenta del resultat. Mai abans havia portat kimono la veritat jejeje Sempre havia sigut yukata. L'obi és una meravella, hi ha tantes capes! El procès és digne de veure. 

Aquí unes fotos del dia:


Aquest és el mercat Nishiki. El que he après avui és que si u va curt de diners no hi ha cap problema. A KYOTO EL MENJAR ÉS GRATIS. Es pot menjar TOT el dia sense pagar res. És molt típic a l'antiga capital del Japó que et donin a provar tots els seus aliments a les tendes, mercats, etc. És a dir, que t'omples de coses que estan molt bones i no pagues res. Per ells una de les coses més importants és el servei al client, pel que tots els productes alimenticis que tenen tindran "mostres". És com les colònies a Barna però amb menjar^^



Com podeu veure els cirerers encara no han florit del tot. De fet aquest any a Kyoto va amb una mica de retràs, i hi ha molts llocs on ni tan sols es veuen les flors, quina llàstima. Però no em preocupa massa, doncs tornaré del dia 1 al 9 d'abril. 



Aquesta nena s'ha vestit de Maiko al mateix estudi on m'ho faré jo dissabte que ve. Està moníssima. Li he demanat a la mare fer-me una foto amb ella i la nena m'ha donat la mà *o* És molt estrany, els japonesos no acostumen a tocar a la gent. 



Aquest és el famòs temple Kiyomizu dera. És la típica fotografia de postal japonesa però amb tot florit, segur que l'heu vist algun cop. 



Això és una pedra que no m'enrecordo com es diu. És una espècie de ritual que he completat. Es diu que si vas des d'aquesta pedra a una altra que hi ha a l'altre banda amb els ulls tancats trobaràs parella aviat, o, en el seu defecte, et casaràs amb ella. M'ha fet gràcia, i tot i que era ple de gent ho he fet igualment. 


Teníem fins les 18h per portar el kimono per on volguèssim. Mare meva, quin cansament. A més, per anar al temple s'han de pujar la tira d'esglaons i ha sigut molt dur. Entre el kimono, les sandàlies i que tinc els peus delicats… Per tornar hem hagut d'agafar un taxi, estàvem totes mortes xD. 


Després hem anat a sopar a un restaurant que ha estat genial. I hem begut sake jajajaja 




  




No hay comentarios:

Publicar un comentario