martes, 31 de marzo de 2015

Dia 4: Osaka (29/03/2015)


Avui hem tornat a anar amb la Shiho. Teníem pensat anar al parc de Nara a fer un picnic i donar de menjar als cèrvols salvatges (sagrats al Japó), però estava plovent molt així que hem hagut de canviar els plans. I hem decidit anar a l'aquàrium d'Osaka, on hi tenen l'espècie de tauró més gran, el tauró balena.

Primer hem esmorzat. Sóc incapaç de seguir el ritme dels japonesos. Es passen el dia menjant de tot i amb molta quantitat i després estan híper prims. Jo no ho entenc la veritat… I jo que em considero de "bona vida" no m'ho puc acabar. Ufff jajajaja Però no s'enfaden ni res, hem diuen que menji el que em vingui de gust. Tot i que em sap greu =(



Per cert! Aquesta és la meva habitació:


Molt espaciosa i maca^^ Amb llit estil japonès i tot. Però es dorm bastant bé. És diferent però es descansa. 


La dutxa de la casa. Mola, eh? És diferent. El primer dia m'hauríem d'haver vist. Em vaig quedar mirant la Yui en plan: I això com funciona? xDD Però és molt fàcil, el que passa és que la distribució és una mica estranya per nosaltres. Entres i el terra mateix és la dutxa. El que em feia por era que l'aigua s'anès jejeje però no ho fa pas =) El taburet és per sentar-se, molt a l'estil japonés :P No he utilitzat la banyera, estava massa calenta quasi a 50 graus =)


De camí al nostre destí hem passat pel parc d'atraccions de Harry Potter i es veia perfectament Hogwarts. Ho sento no he fet fotos… 
L'Aquàrium d'Osaka és enorme, i no només té espècies d'aigua sinó que d'altres. Us ensenyo unes poques:


Aquí les fotografies que et fan els dels centres (que després pots comprar a Barna) també són gratis. També les pots comprar després amb més qualitat, però, psé.. així ja està bé^^. Aquest país té molta compasió amb la butxaca dels clients :P


A què és mono???? =D


El famós tauró balena. Tsugoi!!


Juguen amb tu. Mola molt, els poses el mòbil al vidre i et van seguint^^



I com no, aquí em teniu tocant taurons. Ja hem coneixeu, allà on hi hagi animals per tocar i agafar allà estic jo :P 


Al acabar hem anat a un centre comercial just al costat a dinar, i en quant hem acabat *o* OMG!! Sabeu que a Tokyo hi ha molts pisos on no es permet tenir mascotes i la gent el que fa és portar-los a llocs especials amb altres animals per després visitar-los?. O per exemple sé que a algunes unis s'ha introduït això per permetre que els alumnes es desestressin. Doncs hem anat a un lloc així *o*

Hi havia de tot: gossos, gats, porcs, iguanes, conills, tortugues, cobayas, cangurs, mussols, i d'altres que no en sé els noms jajajaja M'ho he passat BOMBA. He comprat menjar i els hi he donat. Què monooooos!!!!! =D Mireu:






Avui la família m'ha convidat a un restaurant de sushi. Estava oishiii! =D Arigato gazaimasu!! És meravellós veure com treballen els chefs, impressiona molt, van tan ràpids!





Per acabar la bit hem anat al karaoke la Ai, en Hide, la Yui, un amic d'en Hide i jo. Què divertit! Canten tots bé, però van amb avantatge jejeje :P Hem passat una bona hora amb la Elsa i Ana, Conan, Goku, cançons de Disney vàries i cançons típiques d'aquí:










  


No hay comentarios:

Publicar un comentario