martes, 31 de marzo de 2015

Dia 5: Himeji i Mt. Shosha (30/03/2015)


Avui la Yui treballava (és dilluns), així que jo volia aprofitar per anar a algun lloc ara que avui ja feia sol de nou (Nara o Himeji). Els pares molt amablement s'han ofert a portar-me a Himeji si em venia de gust. Al principi em feia cosa, però finalment he acceptat. Després de tot, anar allà és una mica complicat i es triga la tira, i personalment penso que ja tindré estones així quan a partir de demà comenci pel meu compte, així que no crec que hagi estat malament l'opció que he escollit.

Hem anat amb cotxe i hem trigat com 1 hora i mitja. La mare no treballa i el pare té els dilluns lliures, per això m'han pogut acompanyar. Ha sigut una experiència molt bona, perquè parlàvem mig anglès, mig japonès i alguna paraula en castellà. Tot i que costava entendre'ns jejejeje

Primer hem anat al castell Himeji, un dels 4 castells més importants del país i que per molta gent és el més macu. És realment preciós, molt. He pogut disfrutar dels cirerers més que no pas a Kyoto (potser perquè Himeji està més al sud). 

Mentre el pare anava a aparcar, que el pobre ha trigat la tira (hi havia molta gent, el castell ha estat en obres molts mesos i no es podia visitar per dins, i ara farà com una setmana l'han tornat a obrir, i per entrar havies d'esperar mínim 2:30 hores), la mare i jo ens hem anat a donar una volta mentre vèiem els amics i les famílies fent un picnic sota els arbres. 

A què no sabeu què?? Al costat del castell hi ha un zoo, que és gratis. Al.lucino molt, aquí sempre hi ha coses gratis vagis on vagis. Hem vist en Hideko (un elefant), lleons, etc. Ha estat bé. 

Després hem decidit entrar al castell perquè hi havia 1 hora d'espera. Però ens hem donat per vençuts al pis 1 o 2. Hi ha moltes escales molt empinades i estretes i amb tanta gent és complicat. Així que després de com 1 hora i mitja dins, ens hem sortit de la cua, hem fet fotografies des de la finestra i ens hem anat a un restaurant. La veritat és que no entenc com podien caminar per allà les noies amb kimono, és horrorós! jajajaja Però el castell val moltíssim la pena, és tan macu! *o*






Després del castell hem anat al Mt. Shosha per petició meva del dia anterior. A que no sabeu què hi ha allà?? =D Els temples on es va gravar la peli El Último Samurai. Una passada de lloc, en la vida havia vist uns arbres així. És tot tan preciós!! La zona està a sobre d'una muntanya i s'arriba en telefèric. Una anècdota és que quan els telefèrics de dalt i baix es creuen, les japonesos es saluden entre ells. M'ha semblat tot plegat molt cordial i curiós.

Els boscos són simplement espectaculars, m'han agradat molt. L'aire és diferent, hi conviuen animals salvatges que no tenen por dels humans, en fi, és realment un dels paisatges més espectaculars que he pogut veure en els darrers anys. 





Temple Engyoji, on el budista de la peli està amb en Tom Cruise cuidant-lo i ensenyant-li la seva cultura 


M'ha agradat molt perquè el pare s'ha endut coses budistes per resar i observar-los als dos fent-ho ha sigut genial. Jo he provat algunes coses^^ 





Finalment, després d1 hora de caravana gairebé parats tota l'estona, hem arribat a casa, on hem fet entre la mare, l'àvia i jo gyozas casolanes per sopar^^ M'han ensenyat entre les dues. La primera m'ha sortit fatal, però les demés estaven molt bones! =) 


Al pare li feia il.lusió que jo provés d'escriure en kanji amb pinzell així que ens hi hem posat:



Em fa molta pena que acabi el dia. M'he hagut d'acomiadar d'en Hinde perquè ell s'anava a Nagano amb uns amics. Demà els hauré de deixar a tots. Me'ls estimo molt, de veritat que els estic inmensament agraïda. Si no hagués sigut per ells jo no hagués pogut disfrutar tant aquests dies. M'han acollit com una filla més. L'idioma mai ha suposat cap barrera, i hem passat grans moments que difícilment oblidaré mai. Gràcies per tot, família! La nostra casa és la vostra també. Ojalà algun dia ens poguem trobar de nou, i que aquest dia arribi ràpid. Han sigut uns dies genials. Arigato gozaimasu!!! Love you so much, you're my second family and very welcome home! Thank you for everything!! =') 





  



No hay comentarios:

Publicar un comentario